• Съдържание
  • Index
  • Търсене
  • За сайта
    • Предназначение
    • Поддържани браузъри и устройства
    • Меню и навигация в сайта
    • Достъп до информация и действия в сайта
      • Преглед на електронните услуги, които могат да бъдат заявявани, вкл. описание на процеса по предоставяне на всяка от тях, съгласно прилаганата нормативна уредба
      • Достъп до данни за идентификационен номер, местонахождение, дата и час на вписване и заличаване в регистъра на приемно-предавателна станция на наземна мрежа или точка за безжичен достъп
      • Достъп до данни за идентификационен номер, местонахождение, дата и час на вписване и заличаване на уведомление за разположена точка за безжичен достъп
      • Карта с местонахождения на приемно-предавателни станции на наземна мрежа или точки за безжичен достъп
      • Проверка на валидността на квалифицирания електронен подпис чрез функционалност за тестово подписване
      • Подаване на заявка за достъп до услугите и данните в сайта, като регистриран потребител
      • Допълнителни функционалности за регистрирани и успешно автентикирали се в сайта потребители
    • Автентикация и електронно подписване с КЕП
    • Въпроси и отговори
      • Не мога да се автентикирам, системата извежда съобщение за грешка
  • Регистрация и сигурност
    • Заявка за регистрация на потребителски профил в сайта
    • Въпроси и отговори
      • Системата не ме допуска да подам заявка за регистрация.
      • Не получавам имейл съобщение с тоукън (линк) за потвърждаване на заявката за регистрация.
      • Получих съобщение, че заявката ми за регистрация е анулирана.
      • Получих съобщение, че заявката ми за регистрация е отхвърлена.
  • За регистрирани потребители
    • Вход и автентикация
      • Вход с удостоверение за КЕП
      • Вход през системата за електронна идентификация на ДАЕУ (е-Автентикация)
      • Въпроси и отговори
        • Имам нов КЕП, мога ли да вляза с него в сайта или трябва да подам нова заявка за регистрация?
        • При опит за вход система системата извежда съобщение за неуспешен вход.
    • Изход от профила
    • Предоставяне на електронни административни услуги
      • Предоставяни услуги през сайта на регистъра на приемно-предавателните станции на наземни мрежи, позволяващи предоставянето на електронни съобщителни услуги, дейностите по чл. 151, ал. 1, т. 16 от ЗУТ и точките за безжичен достъп с малък обхват
        • Регистрация на наземна станция
        • Регистрация на дейност
        • Вписване на уведомление относно разположена точка за безжичен достъп с малък обхват
        • Промени в регистрация/вписване
        • Заличаване на регистрация/вписване
      • Подаване на заявления/уведомления/искания за електронни административни услуги
        • Попълване на данни за заявител и получател
        • Попълване на данни за приемно-предавателна станция в заявление
          • В заявление за първоначално вписване на приемно-предавателна станции
          • В заявление за промяна
          • В заявление за регистрация на дейност
          • Основни данни за ППС в заявление
          • Файл с технически характеристики на клетки на ППС
        • Попълване на данни за дейност в заявление за регистрация на дейност
        • Попълване на данни за разположена точка за безжичен достъп с малък обхват в уведомление за вписване и уведомление за промяна по вписване на точка за безжичен достъп
          • Данни в уведомление за първоначално вписване на разположена точка за безжичен достъп
          • Данни в уведомление относно промени в данните за разположена точка за безжичен достъп с малък обхват
          • Основни данни за точка за безжичен достъп
          • Файл с технически характеристики на клетки на точка за безжичен достъп
        • Попълване на данни в искане за заличаване
        • Прилагане на документи към заявлението
        • Политики и декларации
        • Преглед на заявление
        • Подписване на заявление/уведомление/искане и подаване
        • Въпроси и отговори
          • Бутонът за подаване на заявление е неактивен.
          • Попълвам заявление и трябва да прекъсна подаването му, мога ли да продължа по-късно?
          • При прикачване на файл с технически характеристики се извеждат съобщение за грешка, как да разбера в кои данни има грешка?
          • Във файла с технически характеристики е маркирана грешна стойност за производител.
          • Във файла с технически характеристики е маркирана грешна стойност за тип оборудване.
          • Във файла с технически характеристики е маркирана грешна стойност.
          • След подписване на заявлението излиза съобщение „Заявлението е в процес на регистрация“, подадено ли е заявлението?
          • Не съм подавал заявление/уведомление/искане за услуга, но получавам имейл за регистрирано заявление, вписване по заявление, указания за отстраняване на нередовности, отказ и изтичащи срокове.
          • Как да разбера, че заявената услуга е предоставена от КРС?
      • Заявления в процес на подаване
      • Подадени заявления
      • Проследяване на изпълнение на услуга по подадено заявление/уведомление/искане
      • Заплащане на такси за електронни административни услуги
        • Заплащане на такса по електронен път през оператор на платежни услуги
        • Данни за направени плащания за електронно административни услуги направени по банков път или в брой на каса в КРС
        • Въпроси и отговори
      • Подаване на заявление за отстраняване на нередовности
    • Достъп до данните от регистъра за приемно – предавателни станции, дейности и точки за безжичен достъп
      • Детайлна справка за ППС
      • Детайлна справка за дейности по условията на чл. 151, ал. 1, т. 16 от ЗУТ
      • Детайлна справка за точки за безжичен достъп с малък обхват
    • Достъп до данните от одитния журнал
    • Достъп до данните за потребителския им профил
  • поддръжка
  • подписване
Match: