Съдържание
Index
Търсене
За сайта
Предназначение
Поддържани браузъри и устройства
Меню и навигация в сайта
Достъп до информация и действия в сайта
Преглед на електронните услуги, които могат да бъдат заявявани, вкл. описание на процеса по предоставяне на всяка от тях, съгласно прилаганата нормативна уредба
Достъп до данни за идентификационен номер, местонахождение, дата и час на вписване и заличаване в регистъра на приемно-предавателна станция на наземна мрежа или точка за безжичен достъп
Достъп до данни за идентификационен номер, местонахождение, дата и час на вписване и заличаване на уведомление за разположена точка за безжичен достъп
Карта с местонахождения на приемно-предавателни станции на наземна мрежа или точки за безжичен достъп
Проверка на валидността на квалифицирания електронен подпис чрез функционалност за тестово подписване
Подаване на заявка за достъп до услугите и данните в сайта, като регистриран потребител
Допълнителни функционалности за регистрирани и успешно автентикирали се в сайта потребители
Автентикация и електронно подписване с КЕП
Въпроси и отговори
Не мога да се автентикирам, системата извежда съобщение за грешка
Регистрация и сигурност
Заявка за регистрация на потребителски профил в сайта
Въпроси и отговори
Системата не ме допуска да подам заявка за регистрация.
Не получавам имейл съобщение с тоукън (линк) за потвърждаване на заявката за регистрация.
Получих съобщение, че заявката ми за регистрация е анулирана.
Получих съобщение, че заявката ми за регистрация е отхвърлена.
За регистрирани потребители
Вход и автентикация
Вход с удостоверение за КЕП
Вход през системата за електронна идентификация на ДАЕУ (е-Автентикация)
Въпроси и отговори
Имам нов КЕП, мога ли да вляза с него в сайта или трябва да подам нова заявка за регистрация?
При опит за вход система системата извежда съобщение за неуспешен вход.
Изход от профила
Предоставяне на електронни административни услуги
Предоставяни услуги през сайта на регистъра на приемно-предавателните станции на наземни мрежи, позволяващи предоставянето на електронни съобщителни услуги, дейностите по чл. 151, ал. 1, т. 16 от ЗУТ и точките за безжичен достъп с малък обхват
Регистрация на наземна станция
Регистрация на дейност
Вписване на уведомление относно разположена точка за безжичен достъп с малък обхват
Промени в регистрация/вписване
Заличаване на регистрация/вписване
Подаване на заявления/уведомления/искания за електронни административни услуги
Попълване на данни за заявител и получател
Попълване на данни за приемно-предавателна станция в заявление
В заявление за първоначално вписване на приемно-предавателна станции
В заявление за промяна
В заявление за регистрация на дейност
Основни данни за ППС в заявление
Файл с технически характеристики на клетки на ППС
Попълване на данни за дейност в заявление за регистрация на дейност
Попълване на данни за разположена точка за безжичен достъп с малък обхват в уведомление за вписване и уведомление за промяна по вписване на точка за безжичен достъп
Данни в уведомление за първоначално вписване на разположена точка за безжичен достъп
Данни в уведомление относно промени в данните за разположена точка за безжичен достъп с малък обхват
Основни данни за точка за безжичен достъп
Файл с технически характеристики на клетки на точка за безжичен достъп
Попълване на данни в искане за заличаване
Прилагане на документи към заявлението
Политики и декларации
Преглед на заявление
Подписване на заявление/уведомление/искане и подаване
Въпроси и отговори
Бутонът за подаване на заявление е неактивен.
Попълвам заявление и трябва да прекъсна подаването му, мога ли да продължа по-късно?
При прикачване на файл с технически характеристики се извеждат съобщение за грешка, как да разбера в кои данни има грешка?
Във файла с технически характеристики е маркирана грешна стойност за производител.
Във файла с технически характеристики е маркирана грешна стойност за тип оборудване.
Във файла с технически характеристики е маркирана грешна стойност.
След подписване на заявлението излиза съобщение „Заявлението е в процес на регистрация“, подадено ли е заявлението?
Не съм подавал заявление/уведомление/искане за услуга, но получавам имейл за регистрирано заявление, вписване по заявление, указания за отстраняване на нередовности, отказ и изтичащи срокове.
Как да разбера, че заявената услуга е предоставена от КРС?
Заявления в процес на подаване
Подадени заявления
Проследяване на изпълнение на услуга по подадено заявление/уведомление/искане
Заплащане на такси за електронни административни услуги
Заплащане на такса по електронен път през оператор на платежни услуги
Данни за направени плащания за електронно административни услуги направени по банков път или в брой на каса в КРС
Въпроси и отговори
Подаване на заявление за отстраняване на нередовности
Достъп до данните от регистъра за приемно – предавателни станции, дейности и точки за безжичен достъп
Детайлна справка за ППС
Детайлна справка за дейности по условията на чл. 151, ал. 1, т. 16 от ЗУТ
Детайлна справка за точки за безжичен достъп с малък обхват
Достъп до данните от одитния журнал
Достъп до данните за потребителския им профил
Type in the keyword(s) to find:
поддръжка
подписване
Въведете критерии за търсене:
Match:
Any words
Phrase