Не мога да се автентикирам, системата извежда съобщение за грешка
В случай че съобщението не уточнява причината за грешката, то една от възможните причини за неуспешна автентикация може да бъде:
Сертификат (КЕП), който ползвате за автентикация, да не е издаден на юридическо лице и по тази причина няма данни за ЕИК на фирма в него. За успешна автентикация се изисква задължително сертификата (КЕП) да бъде издаден на юридическо лице и да съдържа данни за ЕИК на фирма. Изберете друг сертификат (КЕП);
В сертификата (КЕП), който ползвате за автентикация, да няма данни за вашето ЕГН. За успешна автентикация се изисква задължително сертификатът (КЕП) да бъде издаден на юридическо лице и да съдържа данни за ЕГН на притежателя и ЕИК на фирма. Изберете друг сертификат (КЕП);
Сертификат (КЕП), който ползвате за автентикация е на юридическо лице, което не е от допустимите фирми, служителите на които могат да ползват сайта с регистриран достъп. Свържете с администраторите на сайта в КРС.
Ползвания сертификат (КЕП) за автентикация е бил обявен за невалиден от доставчика на удостоверителни услуги, който го е издал. Обърнете се към доставчик на удостоверителни услуги за издаване на нов сертификат;
Срокът на валидност на сертификата е изтекъл. Подновете го при издателя на сертификата.