Регистрация и сигурност

 

 

Заявка за регистрация на потребителски профил в сайта


 

За да подадете заявка за достъп до сайта като регистриран потребител, трябва от менюто да изберете “Заявка за регистрация“ и да се автентикирате с КЕП на юридическо лице.

Можете да се автентикирате като изберете някой от инсталираните сертификати, които се визуализират в изскачащия прозорец при избора на опцията от менюто „Заявка за регистрация“ и  попълните ПИН кода за сертификата.

При успешна автентикация системата ще ви предостави възможност да попълните заявката за регистрация, като от Вашия КЕП автоматично ще бъдат попълнени данни за:

адрес на електронна поща, който е във Вашия КЕП. В случай че във Вашия КЕП няма адрес на електронна поща или желаете да ползвате друг адрес на електронна поща, то можете да го промените в заявката за регистрация;

вида на фирмата, която представлявате;

ЕИК от търговския регистър на фирмата;

наименование на фирмата.

В заявката за достъп Вие трябва задължително да попълните:

наименованието на длъжност във фирмата, която представлявате;

вашите име и фамилия на кирилица;

една от двете или и двете опции - подаване на заявления за ЕАУ и/или достъп до справки;

телефон за връзка според документа от фирмата, на която сте представител;

електронно копие на документ, с който операторът на електронна съобщителна мрежа, на който сте представител, определя, че можете да заявявате ЕАУ и/или да прави справки в регистъра от негово име. Файлът с електронното копие на документа трябва да е в един от форматите png, doc, docx, xls, xlsx, jpg, pdf, bmp или tiff.

 

 Фигура 10 Заявка за регистрация

След подаване на заявката сайтът изпраща на адреса на електронна поща, който е попълнен в заявката, съобщение с тоукън (линк) с временна валидност за потвърждаване на заявката за регистрация. Необходимо е в посочения в съобщението срок, да потвърдите заявката си. В случай че не потвърдите в срок заявката, тя няма да бъде обработена и ще бъде автоматично анулирана. При необходимост Вие може да подадете нова заявка, ако предходната е била анулирана.

При успешно потвърждаване на заявката, тя ще бъде обработена от служител на КРС и на адреса на електронната поща от заявката Вие ще получите съобщение дали е била одобрена или отхвърлена.

След одобряване на заявката от служител на КРС, за Вас ще бъде създаден потребителски профил в сайта и Вие ще имате достъп до услугите и данните в сайта в зависимост от правата, които са били одобрени при обработката на заявката.