За регистрирани потребители › Предоставяне на електронни административни услуги

 

 

Подаване на заявления/уведомления/искания за електронни административни услуги


 

Можете да подадете заявление/уведомление/искане за електронна административна услуга само след като сте се регистрирал и автентикирал в сайта. За да подадете заявлението от списъка с услуги трябва да изберете услугата, за която желаете да подадете заявление/уведомление и бутона за подаване на заявление/уведомление.

Бутона за подаване на заявление е активен само за потребители, които имат право да подадат заявление за избраната услуга.

 

 

При подаването на заявление системата ще ви предостави за попълване електронна форма на заявлението, в която полетата за попълване са разделени в секции:

данни за заявител;

данни за обекта на услугата в зависимост от вида на услугата и заявлението

oданни за приемно-предавателна станция в заявление за регистрация на приемно-предавателна станция;

oданни за приемно-предавателна станция и данни за дейност в заявление за регистрация на дейност;

oданни за точка за безжичен достъп с малък обхват в уведомление за вписване на точка за безжичен достъп; 

oданни за приемно-предавателна станция в заявление за промяна;

oданни за точка за безжичен достъп с малък обхват в заявление за промяна;

oданни за приемно-предавателна станция в заявление за заличаване;

oданни за точка за безжичен достъп с малък обхват в заявление за заличаване;

приложени документи – само в случай че за услугата се изискват или допускат документи които да бъдат приложени в заявлението;

политики и декларации;

За успешно подаване на заявлението/уведомление след попълване на електронната форма се изисква то да бъде подписано с електронен подпис.