За регистрирани потребители › Предоставяне на електронни административни услуги › Заплащане на такси за електронни административни услуги

 

 

Въпроси и отговори


 

Какво означава статус на плащане "Чакащо"?

 

Този статус означава, че не сте заплатили заявлението по електронен път или не сте въвели данни за направено плащане по банков път или на каса в КРС. Изберете оператор за плащане по електронен път или въведете данни за направено плащане по банков път или на каса.

 

Какво означава статус на плащане "Непотвърдено"?

 

Този статус означава, че сте заплатили заявлението по електронен път или сте въвели данни за направено плащане по банков път или на каса, но в КРС все още не е получена информация, че сумата е постъпила по сметката на КРС. След постъпване на сумата по сметката на КРС, служител на КРС ще потвърди получаването на сумата и статусът на плащането ще бъде променен на „Потвърдено“.