За регистрирани потребители › Предоставяне на електронни административни услуги

 

 

Подаване на заявление за отстраняване на нередовности


 

Заявление за отстраняване на нередовности трябва да подадете, когато по заявление/уведомление/искане са дадени указания за отстраняване на нередовности от служител на КРС.

В случай че са дадени указания по заявление/уведомление/искане, което е подадено от Вас или друг потребител, представляващ същия оператор, Вие ще получите съобщения на адреса на електронната поща от потребителския ви профил за дадените указания и крайния срок, до който трябва да бъде подадено заявление за отстраняване на нередовности.

Заявлението за отстраняване на нередовности може да бъде подадено от всеки потребител, който представлява оператора и има право да подава заявления.

Можете да проверите за дадени указания и като от менюто под Вашето потребителско име изберете опцията „Подадени заявления“ и зададете в критериите за търсене номера на заявлението или периода, в който е подадено заявлението.

В случай че по дадено заявление има дадени указания, можете да подадете заявление за отстраняване на нередовности, като от списъка с подадени заявления в реда със заявлението изберете бутона  „Подай заявление за отстраняване на нередовности“.

Фигура 33. Подаване на заявление за отстраняване на нередовности - видео

По едни указания не се допуска подаването на повече от едно заявление за отстраняване на нередовности.

 

Всички заявления за отстраняване на нередовности по заявена услуга, както и първоначално подаденото заявление/уведомление/искане, можете да прегледате като от списъка с подадени заявления/уведомления/искания в реда с първоначалното заявление/уведомление/искане или в реда с конкретно заявление за отстраняване на нередовности, изберете бутона  „Свързани заявления“.