Подаване на заявление за отстраняване на нередовности
Заявление за отстраняване на нередовности трябва да подадете, когато по заявление/уведомление/искане са дадени указания за отстраняване на нередовности от служител на КРС.
В случай че са дадени указания по заявление/уведомление/искане, което е подадено от Вас или друг потребител, представляващ същия оператор, Вие ще получите съобщения на адреса на електронната поща от потребителския ви профил за дадените указания и крайния срок, до който трябва да бъде подадено заявление за отстраняване на нередовности.
Заявлението за отстраняване на нередовности може да бъде подадено от всеки потребител, който представлява оператора и има право да подава заявления.
Можете да проверите за дадени указания и като от менюто под Вашето потребителско име изберете опцията „Подадени заявления“ и зададете в критериите за търсене номера на заявлението или периода, в който е подадено заявлението.
В случай че по дадено заявление има дадени указания, можете да подадете заявление за отстраняване на нередовности, като от списъка с подадени заявления в реда със заявлението изберете бутона „Подай заявление за отстраняване на нередовности“.
|
Фигура 33. Подаване на заявление за отстраняване на нередовности - видео
По едни указания не се допуска подаването на повече от едно заявление за отстраняване на нередовности. |
Всички заявления за отстраняване на нередовности по заявена услуга, както и първоначално подаденото заявление/уведомление/искане, можете да прегледате като от списъка с подадени заявления/уведомления/искания в реда с първоначалното заявление/уведомление/искане или в реда с конкретно заявление за отстраняване на нередовности, изберете бутона „Свързани заявления“.