За регистрирани потребители › Предоставяне на електронни административни услуги

 

 

Подадени заявления


 

Можете да търсите по различни критерии заявленията/уведомленията/исканията,  подадени от Вас или от друг потребител, който е представител на същия оператор на ЕСМ, на който сте и Вие. За целта от менюто под Вашето потребителско име изберете опцията „Подадени заявления“. В критериите за търсене задайте задължително номер на заявление или периода, в който е подадено/са подадени интересуващите Ви заявления/уведомления/искания. Ако сте въвели номер на заявление, това еднозначно определя резултата, поради което не е нужно да използвате допълнителни критерии.

Когато сте въвели период за търсене, можете да използвате допълнителните критерии, за да филтрирате списъка с резултатите:

Вид заявление – изберете желания вид от падащия списък.

Само мои заявления – поставете отметка, ако Ви интересуват само подадените от Вас заявления. В противен случай в списъка ще бъдат включени всички заявления за услуги, подадени от името на оператора на ЕСМ, чийто представител сте.

Само заявления чакащи плащане – поставете отметка, ако желаете да видите само заявленията за услуги, чиято административна такса все още не е платена.

 

Всички критерии за търсене се прилагат едновременно.

Като резултат от търсенето системата ще изведе списък със заявления/уведомления/искания, от който за всяко от списъка можете:

да видите статуса на обработка, статуса на плащане, крайния срок за плащане, крайния срок за подаване на заявление за отстраняване на нередовности, когато има дадени указания;

да прегледате указания за отстраняване на нередовности, ако има такива и да подадете заявление за отстраняване на нередовности;

да направите плащане или да въведете данни за плащане, ако се дължи такса и статусът на плащането е „чакащо“;

да свалите решението за отказ, ако статусът на обработка е „с издаден отказ“;

да прегледате свързаните заявления - когато са давани повече от един път указания за отстраняване на нередовности, системата предоставя списък с първоначалното заявление и всички подавани заявления за отстраняване на нередовности;

да прегледате съдържанието на заявлението;

да прегледате информация за плащане.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фигура 28. Подадени заявления