За сайта

 

 

Меню и навигация в сайта


 

Достъп до страниците и функционалностите в сайта имате, като избирате опции от основното или потребителското меню.

 Фигура 1 Основно меню

От основното меню можете да изберете една от опциите:

Услуги, която предоставя списък на електронно административните услуги, които можете да заявявате през сайта – виж Преглед на електронните услуги, които могат да бъдат заявявани, вкл. описание на процеса по предоставяне на всяка от тях, съгласно прилаганата нормативна уредба;

Справки, която предоставя списък на достъпните за Вас справочни функционалности за данни от Регистъра – виж:

oДостъп до данни за идентификационен номер, местонахождение, дата и час на вписване и заличаване в регистъра на приемно-предавателна станция на наземна мрежа или точка за безжичен достъп;

oДостъп до данни за идентификационен номер, местонахождение, дата и час на вписване и заличаване на уведомление за разположена точка за безжичен достъп;

oДетайлна справка за ППС;

oДетайлна справка за дейности по условията на чл. 151, ал. 1, т. 16 от ЗУТ;

oДетайлна справка за точки за безжичен достъп с малък обхват;

Карта, която предоставя географска карта с означени приемно-предавателните станции и точките за безжичен достъп, за които има вписани данни в регистъра;

За смяна на езика, на който се предоставя информацията в сайта;

За промяна размера на текста, с който се визуализира информацията;

Да изберете опции от потребителското меню.

В случай че нямате регистрация в сайта или не сте влезли като регистриран потребител, то от потребителското меню можете да изберете:

Заявка за регистрация;

Вход с КЕП или Вход с еАВТ;

Тестово подписване.

 

Фигура 2 Потребителско меню на потребител, който не е влязъл в сайта като регистриран потребител

В случай че имате регистрация в сайта и сте влезли в сайта като регистриран потребител, то от потребителското меню можете да изберете:

Подадени заявления, от където можете да:

oтърсите по различни критерии заявленията/уведомленията/ исканията, които са били подадени от Вас или от друг потребител, който е представител на същия оператор на ЕСМ, на който сте и Вие;

oсе информирате за статуса на плащане и обработка на конкретно заявление/уведомление/искане;

oправите плащане по електронен път за заявена услуга с конкретно заявление;

oвъвеждате данни за направено плащане по банков път или на каса;

oпреглеждате указания за отстраняване на нередовности и подавате заявление за отстраняване на нередовности;

oпрочетете решение за отказ от предоставяне на услуга по конкретно заявление.

Заявления в процес на подаване, откъдето можете:

oда продължите с подаване на заявление/уведомление/искане, което Вие сте започнали, но не сте довършили;

oда видите заявленията, започнати от други представители на оператора, на който и Вие сте представител.

Потребителски профил;

Тестово подписване;

Изход

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фигура 3 Потребителско меню на логнат потребител